dag 11 - Reisverslag uit New City, Verenigde Staten van Bridgebuilders Axel - WaarBenJij.nu dag 11 - Reisverslag uit New City, Verenigde Staten van Bridgebuilders Axel - WaarBenJij.nu

dag 11

Door: Thijs Veenhoven

Blijf op de hoogte en volg Bridgebuilders Axel

26 Juli 2015 | Verenigde Staten, New City

Vandaag was de eerste dag met de nieuwe gastgezinnen. Na het ontbijt hebben we om 9:00 uur verzameld bij de kerk. Vanaf de kerk zijn we naar de militaire academie Westpoint gegaan. De tour die we daar gevolgd hebben was zeer indrukwekkend en vol met propaganda. Daarna hebben we een beetje rondgedwaald en zijn de naar het Indiaase restaurant van een van de host families gegaan. Nadat we daar heerlijk hebben gegeten zijn we naar het gast gezin gegaan waar Pjotr, Sam en ik ons bevinden en hebben we lekker gezwommen in hun zwembad. In de middag is iedereen langzaam afgedrupt om naar huis te gaan of andere activiteiten te doen.

Thijs veenhoven

• 26 Juli 2015 - 09:40

Kirstie:

Superleuk om jullie verhalen elke dag te lezen! Veel plezier nog!

• 26 Juli 2015 - 09:41

Esther:

Zwaar leven hebben jullie momenteel ;-).

Bridgebuilders Axel

Welkom! Wij zijn Sam, Annefleur, Pjotr, Monica, Naomi, Thijs, Jitske en Marije, en samen met onze twee begeleiders vormen wij de Bridgebuilder groep van Axel! Samen gaan wij een uitwisselingsproject doen met jongeren uit New York, om meer te leren over hun geloof, cultuur, en dagelijks leven. Op dit blog kan je van alles over ons volgen, terwijl we de Verenigde Staten onveilig maken met onze aanwezigheid. We gaan ons best doen om iedere dag een stukje te schrijven. Post je ook een reactie?

Actief sinds 11 April 2015
Totaal aantal bezoekers 12003