New City naar Ocean City - Reisverslag uit Ocean City, Verenigde Staten van Bridgebuilders Axel - WaarBenJij.nu New City naar Ocean City - Reisverslag uit Ocean City, Verenigde Staten van Bridgebuilders Axel - WaarBenJij.nu

New City naar Ocean City

Door: Annefleur

Blijf op de hoogte en volg Bridgebuilders Axel

27 Juli 2015 | Verenigde Staten, Ocean City

Vanochtend begonnen we om 9 uur met een dienst in de Greenpoint Gospel Fellowship (sommigen kwamen pas om half 10 binnen, maar dan word je daar niet raar aangekeken). Het was een bijzondere dienst, die het tegenovergestelde was van wat we gewend zijn. Er was een band, er werden gospel liedjes gezongen, er stond een koor die klonk als een black gospel koor maar uit allerlei nationaliteiten bestond, en de kerkzaal was in een gymzaal. Na de dienst moesten we afscheid nemen van onze gastgezinnen waar we dit weekend verbleven, en werden we naar Ocean City gebracht met een busje van de kerk. Onze chauffeur was Jerry, en hij had een bijzondere persoonlijkheid. Hij zag eruit als een kruising tussen een knuffelbeer en een stoere security man, en hij was vol van het woord van God. De airco in het busje was niet optimaal, dus we waren erg blij toen we er waren en eindelijk wat koele lucht hadden. Ocean City is een stadje met hele grote huizen, die vooral in de zomer bewoond worden. Sommige huizen zien er meer uit als kastelen, en er was er zelfs een met vier garages. Ook stonden de straten vol met dure auto’s.
In de middag konden we kiezen tussen zwemmen in de baai waar het huis aan grensde, of het zwembad wat deze mensen in de tuin hadden. Ook kon er gekajakt worden.
Daarna gingen we naar de boardwalk, hier waren veel winkeltjes, restaurantjes en er stonden kermisattracties. We mochten hier zelf rondlopen en wat eten. De jongens hebben pizza gegeten, en de meiden zijn naar een Italiaans restaurantje geweest. De kermis was enorm groot, maar aangezien we komende week naar het grote attractiepark Hershey gaan zijn we nergens in gegaan. Behalve de zweefmolen, want daar kon wel een uitzondering voor gemaakt worden.
Toen we terug kwamen in het beach huis kwamen we overal Sam tegen: hij had namelijk zijn pasfoto’s verspreid over iedereens spullen.
Nu gaan we allemaal slapen, de een in een bed, de ander op kussens op de grond. De een binnen, de ander op de veranda.

• 27 Juli 2015 - 05:29

Esther:

Slaap lekker allemaal, kunnen jullie er morgen weer vol tegenaan!

• 27 Juli 2015 - 19:57

Gabriëlla:

Leuke verhalen om te lezen, maar...zijn jullie gestopt met fotograferen :-) ?

• 28 Juli 2015 - 01:50

Bridgebuilders Axel :

Foto's volgen...we hebben soms moeite om ze te uploaden en niet altijd tijd ervoor...
    Vandaag probeer ik er weer foto's bij te zetten.

• 28 Juli 2015 - 08:48

De Deesjes:

Wat een leuke foto's, jullie genieten super. Veel plezier weer vandaag

• 28 Juli 2015 - 17:07

Heleen:

Slaap ze :) Maar zo te horen hebben jullie een super locatie aan het strand.

• 28 Juli 2015 - 19:14

Gabriella:

Dank jullie wel voor de foto's! Ziet er super uit!